نرم افزار "رقابت" قویترین و جدیدترین نرم افزار انتخاباتی نسخه انتخابات شوراها
 
کیانوش جمال منش  1395/12/14 

 رقابت  مدیر ستاد شماست. با کمترین قیمت به پیروزی خود در انتخابات کمک کنید. این نرم افزار مشاور و یک دستیار تمام عیار برای شما و مدیر ستاد شما خواهد بود.

به بانک اطلاعاتی نیاز دارید؟ دیتابیس یک بانک بزرگ اطلاعاتی را می توانید در این نرم افزار انتخاباتی ببینید. همگام با آخرین تکنولوژی روز.

به برنامه ریزی نیاز دارید؟ رقابت قادر است برای هر عضو و هوادار شما، به هر تعداد که باشند برنامه ریزی کند. وظیفه بسپارد. تاریخ ملاقاتها را تعیین کند. تاریخ تکرار ملاقات ها را تعیین کند. محل ملاقات .....  امکانات هواداران را نیز برای کمک به خود می توانید در این برنامه ریزی وارد کنید، چون به پشتوانه بانک اطلاعاتی که ایجاد کرده اید این مهم براحتی امکان پذیر است.تصویر نرم افزار رقابت

به استراتژی نیاز دارید؟ با طرح سئوال و ارائه چک لیست طلایی تمام مسیر حرکت تا روز پس از انتخابات را برای شما روشن می کند. به جرات می توان گفت نام طلایی برای این چک لیست جادویی کاملا بجا و مناسب است.

نمودار پیروزی و گزارشات قوی رقابت، شما را در ارزیابی عملکرد ستادتان کمک خواهد کرد. احتمال پیروزی شما را در انتخابات پیش بینی و برای بهبود وضعیت آرا، به شما پیشنهادات ارزنده ارائه می کند.

......گنجینه ای از شعارها و اهداف انتخاباتی ، راهکار اصولی استفاده از شعارها و اهداف، فیلم راز ملاقات ها ( حتما و حتما چه از بخش راهنمای پیروزی رقابت و چه خارج از این نرم افزار آن را ببینید) 

خلاصه ای جامع از کتاب بسیار ارزشمند " شما و پیروزی در انتخابات " ویژه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا    .... و امکانات فراوان دیگر در   رقابت .  برای خواندن  توضیحات کامل محصول کلیک کنید

چون وعده داده بودیم با ارائه این نرم افزار شما را در انتخابات یاری می کنیم.  موفق باشید

ما به شما رای می دهیم. این پیام مخاطبان شماست اگر  هدفمند و با برنامه ها گام بردارید .            ما به شما رای می دهیم. 

برای خرید نرم افزار قدرتمند رقابت همین الان  اینجا کلیک کنید. با سه کلیک این نرم افزار را قبل از دیگران صاحب شوید.

راهنمای کاربردی پیروزی در انتخابات
 
ادمین  1395/12/14 

طراح نرم افزار قدرتمند انتخاباتی " رقابت " نسخه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا         سایت    www.inickala.ir

راهنمای کاربردی پیروزی در انتخابات

برایان اودی

مترجم: محمدصادق الحسینی

روزنامه اقتصاد سال 88

مدیریت مبارزات انتخاباتی و چگونگی انجام تبلیغات انتخاباتی، مباحثی است که در دنیا ادبیات گسترده‌ای دارد. اما بی‌توجهی به این مساله در ایران، سبب شده تا با وجود خرج‌های هنگفت در ایام انتخابات، شاهد مبارزات انتخاباتی دقیق و هوشمندانه‌ای نباشیم. «دنیای اقتصاد» برای رفع این کاستی مبادرت به انتشار سلسه مقالاتی می‌کند که از امروز می‌خوانید.

مبارزات سیاسی و انتخاباتی، راه‌اندازی ستادهای تبلیغاتی و شیوه‌های موثر تماس با مردم را چگونه باید هدایت کرد؟

مدیریت مبارزات سیاسی و انتخاباتی، چگونگی راه‌اندازی، هدایت و مدیریت یک ستاد انتخاباتی، شیوه‌های موثر و چگونگی انجام تبلیغات انتخاباتی، مباحثی است که ادبیات گسترده ای دارند و کتاب‌ها، مقالات و مستندات گوناگونی در این زمینه نگاشته شده است. به‌طوری که حداقل بیش از ۳۰ سال از نگارش اولین متون حرفه‌ای در این زمینه می‌گذرد، اما متاسفانه به‌رغم اینکه بسیاری، کشور ما را کشور انتخابات می‌دانند(هر سال بیش از یک انتخابات سراسری در کشور برگزار می‌شود) تا به حال کتاب، مقاله یا مستندات علمی ‌یا عملی در این زمینه منتشر نشده است. این امر سبب شده تا با وجود خرج‌های هنگفت در ایام انتخابات، شاهد مبارزات انتخاباتی دقیق و هوشمندانه‌ای نباشیم و عملا کاندیداها و ستادهای آنها از مدیریت صحیح ستادهای خود عاجز باشند.

در این راستا و با توجه به نیاز سنجی مخاطبان، روزنامه دنیای اقتصاد در آستانه انتخابات دهم ریاست جمهوری، اقدام به چاپ ترجمه کتابی در این زمینه می‌کند. به نظر می‌رسد انتشار این سلسله مقالات از چند جهت مفید فایده و مورد نیاز مخاطبان روزنامه باشد. اول آن که بخشی از مخاطبان روزنامه را کاندیداهای انتخاباتی، روسا و کارمندان ستاد آنها و نیز کسانی که قصد دارند در دوره‌های مختلف انتخابات ریاست جمهوری، مجلس، شوراها و... نامزد شوند، تشکیل می‌دهند. گروه دومی ‌که مخاطب این سلسله مقالات هستند، مردم عادی را شامل می‌شوند که شاهد این رقابت‌های انتخاباتی بوده و انتظار بر آن است که این سلسله مقالات بتواند توانایی رمز گشایی شرایط مختلف انتخاباتی و حرکات مختلف نامزدها و حامیان آنها را به خواننده بدهد. همچنین این سلسله مقالات به قاطبه مخاطبان روزنامه این امکان را می‌دهد تا بتوانند کیفیت مدیریت ستادهای انتخاباتی و نیز سطح مبارزات سیاسی را تشخیص دهند که این امر به نوبه خود می‌تواند علامت دهی خوبی در راستای نحوه مدیریت کاندیدا و توانایی انجام وظایف مرتبط با منصبی که برای آن مبارزه می‌کند، به دست دهد.

از دیگر سو، این سلسله مقالات در کل می‌تواند منجر به شفاف‌تر شدن، علمی‌تر شدن، بهینه شدن و زیباتر شدن فضای مبارزات انتخاباتی در کشور بینجامد.

قابل توجه است که ترجمه این کتاب هنوز به چاپ نرسیده و انتظار می‌رود تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری آماده عرضه به مخاطبان باشد. اما با توجه به اهمیت موضوع، این کتاب برای اولین بار در ایران از این پس تا انتخابات ریاست جمهوری به صورت پاورقی در ستون صفحه اقتصاد و سیاست (صفحه ۲۸) روزنامه دنیای‌اقتصاد به چاپ خواهد رسید.

نویسنده کتاب «راهنمای مبارزات انتخاباتی»، برایان اودی، متخصص مبارزات سیاسی و انتخاباتی بوده و در موسسه National Democratic Institute for International Affairs عضویت دارد. وی در راستای عضویتش در این موسسه در کشورهای گوناگونی از جمله افغانستان، پاکستان، عراق، مراکش، یمن، روسیه، موریتانی، اوکراین، آذربایجان و گرجستان به بررسی فرآیند انتخابات، بهینه‌سازی عملکرد حزب‌های انتخاباتی و همچنین ارائه مشاوره به رهبران و احزاب سیاسی پرداخته است.

اودی در سال ۲۰۰۰ رییس ستاد انتخاباتی حزب دموکرات در ایالت جورجیا، در سال ۱۹۹۲ رییس ستاد انتخاباتی این حزب در ایالت نیوجرسی و همچنین در سال ۱۹۹۳ مدیر اجرایی حزب دموکرات در مریلند بوده است.

وی همچنین مشاور و برنامه‌ریز ستادهای انتخاباتی حزب دموکرات در نیوجرسی، پنسیلوانیا و مریلند در انتخابات کنگره در سال‌های ۹۴ تا ۹۶ بوده است. اودی هم اکنون نیز مشاور برخی از نمایندگان کنگره حزب دموکرات می‌باشد.

رقابت‌های انتخاباتی می‌توانند تجربه‌های جالبی باشند. در یک چنین رقابتی از روزی که شروع به فعالیت می‌کنید تا روز انتخابات اتفاقات بسیاری رخ خواهند داد و شما فقط با اندکی دوراندیشی و برنامه‌ریزی، نه تنها آماده مقابله با هر گونه پیش آمدی خواهید بود، بلکه در بسیاری از مواقع خواهید توانست کنترل اوضاع را به دست بگیرید. این نوشته به شما کمک خواهد کرد تا قدرت پیش‌بینی خود را از رویدادهای پیش رو افزایش‌دهید و هرچه بهتر آماده ورود به این عرصه گردید.

با اینکه فضای سیاسی موجود در هر مبارزه انتخاباتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ ولی در بسیاری از موارد، عامل مهم‌تر (که برنده و بازنده را مشخص می‌کند) شرایطی است که در هر ستاد انتخاباتی و به‌صورت پویا رقم می‌خورد.

ترجمه کامل را با نام " راهنمای پیروزی  " از دانلود رایگان دانلود کنید.

برنامه انتخاباتی را چگونه اجرا کنیم؟
 
  1395/12/14 

سایت www.inickala.ir    طراح نرم افزار قدرتمند انتخاباتی " رقابت "

برنامه انتخاباتی را چگونه اجرا کنیم؟

برایان اودی
مترجم: محمدصادق الحسینی

تا به‌اینجا باید تحقیقات لازم را انجام داده، هدفتان را تعیین و مخاطبان را شناسایی کرده باشید و در مورد پیام و ابزارهای انتقال پیامتان تصمیم گرفته باشید.

به‌علاوه باید مشخص شده باشد که چه مقدار زمان، پول و چند نفر همکار موردنیاز است. ضمنا نحوه تامین مالی ستاد نیز باید معلوم باشد. در این گام که گام نهایی است، نقش کاندیدا، مدیر ستاد و دیگر متخصصان سیاسی که در ستاد مشغول به کار می‌شوند را مورد بررسی قرار می‌دهیم. به‌علاوه راه‌های جذب همکاران داوطلب و آموزش آنها نیز در این مرحله مدنظر قرار خواهد گرفت. داشتن یک تقویم انتخاباتی، بحث در مورد زمانبندی امور، بودجه ستاد و نحوه تامین مالی آن نیز از مواردی است که در نهایت در نظر گرفته خواهد شد.

نقش کاندیدا
مهم‌ترین فرد در هر ستاد سیاسی خود کاندیدا است و ارزشمندترین منبع هر ستاد نیز زمانی است که کاندیدا در اختیار می‌گذارد. اگر کاندیدا یا ستاد وقت را هدر دهند به هیچ عنوان قابل‌جبران نخواهد بود. بنابراین درک نقش کاندیدا و اهمیت استفاده بهینه از زمان بسیار اساسی است.نقش کاندیدا بسیار ساده است؛ شرکت در مراسم‌ها و ایجاد انگیزه برای مردم. موثرترین عضو ستاد و مهم‌ترین کسی که می‌تواند منابع مالی را برای ستاد جذب کند خود کاندیدا است. رای‌دهندگان و حامیان مالی احتمالی که شخصا با کاندیدا ملاقات می‌کنند و پیام او را می‌شنوند بیشتر احتمال دارد که به وی رای بدهند و به ستاد او کمک کنند. نامزدهای انتخاباتی عموما از اینکه کنار دیگر افراد تیمشان استراتژی‌های ستاد را طراحی کنند و با برخی از طرفداران مورد علاقه‌شان دیدار کنند، لذت می‌برند. اما این کار چیزی جز اتلاف وقت نیست و منجر به شکست می‌شود. در ابتدای این کتاب پیشنهاد شد که ستاد شما یک جلسه برنامه‌ریزی استراتژیک رسمی برگزار کند. واضح است که کاندیدا باید در این جلسه شرکت کند و در تعیین استراتژی‌های اولیه نقش موثری داشته باشد. وقتی که استراتژی تعیین شد وی باید امور ستاد را به مدیر ستاد و دیگران بسپارد و بر شرکت در مراسم‌ها تمرکز کند تا بتواند رای‌دهندگان بیشتری را جذب کند.
نقش مدیر ستاد انتخاباتی
نقش مدیر ستاد انتخاباتی، اداره ستاد است. یکی از اصول اولیه هر ستاد مطلوبی این است که کاندیدا باید به مدیر ستاد اطمینان کامل داشته باشد. این اطمینان مهم‌ترین چیزی است که در مدت کوتاهی که ستاد مشغول به کار است باید وجود داشته باشد. می‌توان گفت که کاندیدا قلب ستاد و مدیر، مغز آن است. برای داشتن یک ستاد خوب هم مدیر و هم کاندیدا باید کارآیی داشته باشند، اما نقش این دو از هم کاملا متفاوت است.بسیار پیش می‌آید که نامزدهای انتخاباتی بخواهند ستادشان را خودشان اداره کنند. به همین منظور یا کسی را به مدیریت ستاد منصوب نمی‌کنند یا اینکه کسی را انتخاب می‌کنند که کاملا تحت‌کنترل خودشان باشد. در هر دو حالت، آنها مجبور خواهند بود که زمان زیادی را صرف اتخاذ تصمیم‌هایی نمایند که باید به فرد دیگری سپرده می‌شد. در این حالت نامزدهای انتخاباتی از کار اصلی خود که همان شرکت در مراسم‌هایی است که رای‌دهندگان و حامیان مالی در آن حضور دارند، باز می‌مانند. یک مدیر ستاد باید مطمئن باشد که برنامه کاندیدا طوری طراحی شده است که بیشترین زمان را برای ملاقات با رای‌دهندگان در اختیار وی قرار می‌دهد. مدیران ستادها باید ارتباط با رسانه‌ها، مسائل مالی، روش‌های مختلف ارتباط با رای‌دهندگان و مسائل دیگری که در چارچوب برنامه یا خارج از آن، پیش می‌آید را مرتب کنند یا بر کسانی که این امور را به انجام می‌رسانند، نظارت کنند.
متخصصین انتخاباتی ستاد
مانند هر مورد دیگری، تجربه می‌تواند برای ستاد‌های انتخاباتی بسیار پر ارزش باشد. هرچه که یک فرد تجربه بیشتری از کار با ستاد‌های انتخاباتی و فضای سیاسی هر کشوری داشته باشد، در چارچوب توانایی‌های خود، بهتر و سنجیده‌تر عمل خواهد کرد. مشاوره گرفتن و سود بردن از همکاری کسانی که مراحل مختلف فعالیت یک ستاد، که در این کتاب مورد اشاره قرار گرفته‌اند، را قبلا تجربه کرده باشد، برای کاندیدا و ستاد بسیار مفید فایده است. چرا که حتی اگر ایده‌هایی که در این کتاب راهنما آمده است، خوب درک و اجرا شوند، باز هم تجربه کردن این ایده‌ها در روند یک ستاد واقعی و فعال چیز دیگری است. بنابراین احزاب سیاسی با تهیه یک فهرست از مدیران باسابقه‌ای که در ستادهای مختلف حضور داشته‌اند و همچنین از کسانی که برای کار در ستاد مناسب هستند، می‌توانند به کاندیداهای خود کمک بزرگی کنند. همچنین احزاب باید به افراد حزب فرصت کار در ستاد‌ها را بدهند تا برای ستاد‌های بعدی آمادگی بیشتری داشته باشند. چرا که یک فعال ستادی کوشا برای تبدیل شدن به یک مدیر ستاد راه زیادی در پیش نخواهد داشت.
معمولا کسانی هستند که در جنبه‌های خاصی از ستاد‌های انتخاباتی تخصص پیدا کرده‌اند. برای مثال انجام تحقیقات و نظرسنجی‌های سیاسی، حوزه‌ای است که نیاز به تجربه زیادی دارد و ستاد باید حتی‌الامکان کسانی را که از این تجربه برخوردارند، استخدام کند. در ایالات‌متحده، سیاست به شدت تخصصی شده و بسیاری از افراد در زمینه تبلیغات سیاسی، تبلیغات رادیویی، تلویزیونی و پستی و حتی تهیه لیست رای‌دهندگان تخصص کسب کرده‌اند. به همین جهت حتی با وجود دستمزدهای بالای این کارشناسان، همکاری با آنها می‌تواند به صرفه باشد زیرا از اتلاف وقت (که مهم‌ترین دارایی یک ستاد است) جلوگیری می‌کند.
نکته‌ای که باید در نظر گرفته شود این است که در هنگام شروع فعالیت‌های هر ستادی، افراد بسیاری بر سر راه کاندیدا با عناوین همچون تصویر ساز، متخصص امور سیاسی و غیره سبز می‌شوند که عموما کم تجربه هستند و کاندیدا نباید تحت‌تاثیر آنها قرار بگیرد. همچنین بسیاری از تصویرسازان که بر تحلیل روانشناسی رای‌دهندگان یا نحوه لباس پوشیدن کاندیداها تاکید می‌کنند، عملا چیزی به ستاد اضافه نمی‌کنند. همکاری با این افراد اتلاف وقت است. این دسته از کارشناسان علاقه ندارند که برای ارتباط با رای‌دهندگان و ارسال پیام‌های متقاعد‌کننده به آنها وقت و انرژی بگذارند و نامزدهای تنبلی که دنبال راه میانبر می‌گردند نیز به دنبال این افراد می‌افتند. همکاری با این افراد جز اتلاف پول و وقت نتیجه‌ای در بر ندارد.

منبع : روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 1808 تاریخ چاپ:1388/03/06

سایت www.inickala.ir    طراح نرم افزار قدرتمند انتخاباتی " رقابت "

 

نرم افزار رقابت را ببینید. (ویدئو)
 
  1395/12/25 

این فیلم شما را با قسمت های مختلف نرم افزار قدرتمند رقابت بیشتر آشنا می کند. این فیلم را ببینید. برای دیدن این ویدئو اینجا کلیک کنید.

برای مطالعه بیشتر در خصوص "رقابت" اینجا کلیک کنید.


نظرات کاربران
ارسال نظر